today's wanties

 
lite fint som står längst upp på min *vill ha-lisa"
 
1. jag har länge velat ha hunters och den senaste tiden har jag tänk att nu måste jag ta tag i det och köpa ett par för dom är så snygga. så nu ska jag verkligen köpa ett par men frågan är, svarta vanliga eller dom med ormskinn?
 
2. den här tröjan från hunkydory får mer än gärna flytta hem till mig. jag såg den på åhlens när jag var i stockholm sist men dum som jag var provade jag inte den. priset är rätt safftigt för bara en tröja men om jag håller lite i mina shopping-pengar kanske jag kan slå till.
 
3. hur snyggt är det inte med grått nagellack? måste köpa mig ett fint i ungefär den färgen på bilden.
 
4. de här ljusen har jag sett lite överallt på alla möjliga bloggar. den hade suttit perfek på min hylla i mitt rum. var väldigt nära på att köpa det på åhlens häromdagen men kändes lite onödigt med 249 kr för ett ljus men det är ju så fint!
fashion | |
#1 - - Emma:

Tycker helt klart det är snyggare med helt svarta! Ormskinn ger en liten tantigare känsla;) Super snygg blogg!!

Svar: Ja det är ju sant! Tack :)
Adriana Papac

#2 - - A:

Jag tycker de helsvarta!! :)

#3 - - jannice lindell:

hunky dory tröjan är snygg,,,

Svar: Ja visst är den! :)
Adriana Papac

Upp