29e november 2012

 
Jag sitter i mitt mysiga rum och försöker få iordning på mina läxor. Nästa vecka kommer vara en helvetes vecka med prov och massor med inlämningsuppgifter som jag måste bli klar med och sedan även ett fysik prov på måndag veckan därpå, herregud. Helgen kommer alltså bestå av plugg. Ledsen att det bara blir massa tråkig uppdatering med babbel om skolan men det är inte mycket mer som händer i mitt ointressanta liv haha. Jag har iallafall min moster och mina två Fraki kusiner Adrian och Paulina på besök här så jag ska strunta i detta ett tag haha.
 
 
Allmänt | |
#1 - - wilma★:

gud vad fint mobilskal! tror du det finns sånna för iphone 3 också? och isåfall vart?
puss! <3

Svar: Tack! Det finns det säkert, Googla så hittar du det säkert :)
Adriana Papac

#2 - - ERICA:

sv: åh tack desamma! :D var har du köpt iphoneskalet, det var grymt snyggt! :)

Svar: Tack! Jag minns inte riktigt men bara Googla "glittrigt iPhone skal" så hittar du nog det :)
Adriana Papac

#3 - - Josefin:

Vart köpte du din jätte fina kalender? Med vänlig hälsning, Josefin

Svar: Den köpte jag på akademi bokhandeln :)
Adriana Papac

Upp