It's all about the shoes

 

Idag sa jag hejdå till mina älskade kängor med snörning och välkomnade de här snyggingarna! Mina andra kängor var helt slitna efter all användning så jag ville ha likadana och hittade dessa ännu snyggare med nitar.

 
Shopping | |
#1 - - Elinore:

Sjukt snygga boots! :D

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#2 - - Louise:

Grymt snygga vart är dom ifrån?

Svar: Tack! Dinsko :)
Adriana Papac

#3 - - lydia:

Fina! Vart köpte du dom? :)

Svar: Dinsko :)
Adriana Papac

#4 - - sara:

du har en jätte fin blogg men härliga bilder måste jag säga!!:)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Adriana Papac

#5 - - Anonym:

coola :D

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Jag har inte bloglovin tyvärr!
Adriana Papac

#6 - - Anonym:

coola :D

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

#7 - - MADDISENJ:

Vilka snyggingar!

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#8 - - Julia:

Svar: Tack, din med! :) Och grymma skor!

#9 - - Nicole:

A sta je frakice :)

Svar: À reko da vidim sta ima!
Adriana Papac

#10 - - mikaela:

Åh snygga!

Svar: Tack <3
Adriana Papac

#11 - - -Kardashian family:

Hej, jätte fin blogg du har! Skulle bli jätte glad om du gick in på min blogg om kardashian familjen! kram

#12 - - Maria - Min väg till fotograf:

Häng med i min julkalender i år! Massa tävlingar, bra fototips, goda recept, härlig musik och fler roliga överraskningar :D Kika in på bloggen imon!

#13 - - ebba:

Verkligen jättesnygga!

Svar: Tack så mycket <3
Adriana Papac

#14 - - Linn:

hoppas du får en superbra 1 advent :D
Allt bra?

#15 - - N&R:

Jättefina skor!!

#16 - - Mandosa:

Åh så snygga! Vart hittade du dom? :)

#17 - - Victoria Eklund:

Tack ska du ha! :D den är från H&M♥

#18 - - Sari:

Så snygga, måste kika på deras hemsida om dem finns inne där! :)

Svar: Tack, ja gör det innan de tar slut ;)
Adriana Papac

Upp