ZARA

 
det har nog inte funnits en enda vinter då jag har haft en fin jacka. dunjackor är ju alltid så stora och fula men nu är det slut på det för nu har jag köpt denna fina på zara! nu längtar jag nästan tills det blir kallare. älskar den!
 
äntligen helg! fredagar innebär städning och pita till middag. eftersomatt mamma inte är hemma blev det ganska svårt för mig och min pappa att sortera tvätten haha. men jag klarade att fixa middagen. nu ska jag iallafall vara själv hemma för pappa gick till några vänner så jag ska titta på ett avsnitt av ung och bortskämd. hoppas ni får en fortsatt fin fredagskväll ♥
 
outfits | |
#1 - - lydia:

Va fiin! Hur mycket kostade den? <3

Svar: Tack! 1000 kr kostade den :)
Adriana Papac

#2 - - Elin Andersson:

åh vad vacker du är, riktigt snygg blogg också!
Ha en riktigt bra lördag, kram :)

Svar: Åh tack så jättejättemycket! Och detsamma :)
Adriana Papac

#3 - - lina:

sv: åh vilken snygg jacka! hur mycket kostade den? :D
tack så mycket :D

Svar: Tack! Den kostade 1000 kr :)
Adriana Papac

#4 - - Helen:

Den där är så snygg!

#5 - - Caroline :

MEN ÅÅH SÅ FIN!! vill ha:(

sv; tack så mycket:D

#6 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket och detsamma :) Galet snygg jacka!

#7 - - Elli:

Åh spikat vilken jacka jag ska softa i nu i vinter! Vet du om den har funnits länge? :)

Svar: Första gången jag såg den var i slutet av augusti och jag köpte den i slutet av september så den kan finnas kvar :)
Adriana Papac

#8 - - Anonym:

Hur e den i storlek? :)

Svar: Den är ganska liten i storleken så ta en storlek större än vad du brukar ha så att du får plats med en tjock tröja när det är kallt!
Adriana Papac

#9 - - Malin:

Finns jackan fortfarande kvar? As bra blogg! :)

#10 - - Malin:

Finns jackan fortfarande kvar? As bra blogg! :)

Svar: Tack! Ja den kan finnas kvar, jag såg den där för ett tag sen. Gå dit och fråga :)
Adriana Papac

#11 - - Kristin :

Någon som har sett om den finns kvar?

Svar: Det har kommit ut en vårversion av den jackan som ser åt såhär http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/se/sv/zara-neu-S2013/358002/1048268/KOMBINERAD%20FODRAD%20JACKAMen jag tror även vinterjackan finns kvar :)
Adriana Papac

Upp