Camden market and covent garden

Igår hade vi haft väldigt tur med vädret igen. Lite regn då och då men inte mycket. Vi började med att åka till
camden market som är en marknad där man kunde köpa souvenirer och tröjor med tryck och massa andra saker. Vi åt även fish and chips till lunch på en brittisk restaurang som var jättegott. Vi fortsatte promenera längst marknaderna innan vi åkte vidare till covent garden. Solen hade börjat skina igen och vi träffade på Mr bean, bästa på hela dagen haha. Vi gick till Laduree och köpte några macarons och satte oss sedan på cafe och drack afternoon tea. Det var verkligen riktigt mysigt i covent garden. Vi avslutade med att åka till westfield men vi åkte dock till fel galleria för tydligen ska det finnas två westfield gallerior och vi råkade komma till den med lite mindre affärer. Vi åt dock riktigt god middag på en indisk restaurang i westfield och sedan åkte vi hem när våra ben höll på att dö. Jag vet inte om det är fel på mig eller på affärerna som säljer fula kläder men jag har verkligen inte köpt ett ända plagg förutom shortsen som jag köpte igår. Det kan bero på att vi inte har varit på Victorias secret än och alla andra affärer. Men idag är det sista dagen så nu ska vi till oxford och bond street och nu jävlar ska det shoppas!
resor & minnen | |
#1 - - Michelle:

Åh det brukar hända mig också, man har helt stora förväntningar men sen när man väl är det så hittar man ingenting!
Din blogg är så jävla grym!<3

Svar: ja jag blev skit besviken haha :( tack så jättemycket!
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Kan du göra ett inlägg om allt du köpte i London?

#3 - - Dafina:

Samma med mig, hade jätte många förväntningar inför London. Men ja.. Det var väl inte som jag trodde haha.

Svar: Haha jag älskade själva staden som fan men shoppingen var inte bra :/
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Haha jo så var det :) Själv hittade jag en del saker, fick med mig ett par converse och bodysplashes och några andra små saker.

Upp