Last day in london

Jag är hemma efter 4 dagar i underbara London! Vi åkte till flygplatsen imorse klockan 4 och var framme i malmö halv 10. Jag hann träffa min andra syster i en timme innan hon skulle åka till flygplatsen för att åka till new york. Har saknat henne jättemycket och nu måste jag vara utan henne i två veckor till..
Igår var iallafall sista dagen i london och då skulle vi shoppa på bond street och oxford street. Vi började på Bond street med forever 21, new look, bershka och de andra affärerna. Sedan skulle vi gå till Victorias secret och det var verkligen sjukt svårt att hitta butiken men tillslut så hamnade vi rätt. Det var första gången jag själv var i en vs affär och jag måste säga att jag blev lite besviken. Jag fick leta väldigt länge för att hitta fina saker och sen var inte priserna dom bästa. Det jag verkligen ville ha var en kofta men koftorna kostade ungefär 800 kr, vissa kostade till och med mer så det kändes onödigt. Men jag köpte 4 trosor och några bodylotions, en parfym och sen köpte jag två trosor till och ett pass fodral på vs på flygplatsen i london imorse. Efter en timme på victorias secret gick vi vidare till barbour där min syster köpte en jacka och sen gick vi till primark. Att säga att primark var en besvikelse är en underdrift, det var rent utsagt förjävliga kläder. Jag fick bara med mig ett par ballerina skor med nitar men annars var det verkligen inget fint alls. Jag fick typ ha på min samma kläder eftersom jag bara packade ner två outfits för jag trodde att jag skulle hitta mycket kläder men så blev det inte haha. Vi hann även med att gå till harrods där vi skulle äta glass på pinkberry men det var omöjligt att hitta så vi åkte tillbaka till vårt område i regnet. Vi var tvungna att äta på gorumet burger igen innan vi åkte hem så vi åkte dit och åt middag och smakade deras oreo shake. Vi köpte också två iphone skal innan vi gick tillbaka till hotellet. Det är inte lätt att förhandla med britter haha, så roliga. Vi tog en sista promenad i vårt fina område innan vi gick och la oss. Hela resan har verkligen varit fantastisk, jag tänkte berätta mer om vad jag tyckte och lägga upp fler bilder i ett annat inlägg. 
 
resor & minnen | |
#1 - - Solin:

Håller verkligen med om Primark! Jag hade såå höga förväntningar och när jag kom dit så blev man ju lite besviken. Var mest massor av "billigt skit". Jag fick faktiskt hem precis likadana skor som du fast i svart läderimitation :)

Svar: Ja det är verkligen överskattat! Men skorna gillade jag också! :)
Adriana Papac

#2 - - Hanna♥:

ååååh avis jag blir... älskar victoria secret

#3 - - Wilma:

ÅH! vill också åka till London! :)

#4 - - juliajensen.se:

London som är en så underbar stad!! :)

#5 - - Elina:

åh va avis man blir !
kan inte du visa vad du köpt i vs? :)
ha en bra dag söt, kram

Svar: Kolla mina senaste inlägg, där finns ett inlägg med det jag köpt på vs :)
Adriana Papac

#6 - - Maja ♥:

Fina bilder!
Gillar skalen :D

#7 - - matilda:

Åh, jag vill också åka till London !

#8 - - theater.blogg.se:

Hej!
Kolla gärna in min lilla blogg:)

Upp