Victoria's secret

Detta är vad jag köpte på victorias secret i London. 6 trosor, ett passfodral, 2 bodylotions och en liten parfym blev lite mer än 1000 kr. Jag hittade somsagt inte allt jag ville ha men jag är nöjd ändå. Hade gärna velat ha en bikini men det får min syster hitta i new york!
Shopping, resor & minnen | |
#1 - - Anonym:

Kan du inte visa exakt allt som du har i vs ? :D

Svar: Ja det kanske jag kan göra :)
Adriana Papac

#2 - - Solin:

Hej! Du kanske kommer ihåg att jag frågade dig om det dära att sälja tidningar, hur mycket var det man tjänade på en månad ungefär? :)♥

Svar: Som jag sa så beror det på hur många tidningar du säljer. Jag säljer 20 st och får 200-300 kr på en helg så på en månad får jag 1000 kr eller mer :)
Adriana Papac

#3 - - Anonym:

kan du visa allt som du köpt i London?

Svar: Jag har ju redan skrivit att jag inte köpte nått förutom det från vs, ett par vita shorts och ett par ballerina skor som jag redan visat.
Adriana Papac

#4 - - Felicia:

Åh fusk, vill också till london!

Upp