fort lauderdale

Jag vet inte var jag ska börja, allt här är så underbart! Igår låg vi på stranden och vid poolen hela dagen och på kvällen promenerade vi till gallerian där vi åt middag och gick runt i affärer. Jag var så trött pga tidskillnaden så jag tittade mest bara runt. Idag har vi än sålänge varit på stranden men jag har dock inte vågat bada än för att jag är så rädd att det ska komma en haj haha. Vi bor i Fort Lauderdale som ligger en halvtimme från Miami och det är bara en gata mellan vårt hotell och stranden. Snart ska iallafall jag och min syster till sawgrass mills outleten och ikväll kommer min moster och hennes familj också hit!
resor & minnen | |
#1 - - Steeephiiis:

HAHAHAH asså Addi du är för söt .. " att det ska komma en haj " asså jag orkar inte 😂😂

Svar: Hahahaha vadå det är ju skit läskigt hahaha
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vilken galleria tittade du runt i?:-)

Svar: den heter bara "galleria" :)
Adriana Papac

Upp