Summer cravings


Jag önskade att jag kunde ta första flyget tillbaka till Sverige, köpa allt jag vill köpa och sen åka tillbaka till Kroatien. Det finns så mycket fint jag vill ha! Mina systrar har fått en lista av mig på vad dom ska köpa och ta med till mig haha. Linnet med tunna axelband måste jag ha i både vitt och svart för innan jag åkte till Kroatien letade jag som en galning efter ett sådant linne. Shortsen skulle min syster beställa från issue 1.3 till mig men dom tog slut men jag har hittat ett par vita som jag får ta istället och så ska jag ha ett leopard skärp som liknar det på bilden som också är från issue 1.3. Hoppas nu bara att mina systrar fixar allt haha!
fashion | |
#1 - - Anonym:

Har inte du ett marc jacobs mobil skall? Kan du inte vissa isf bild på det?
Tänker köpa ett

Svar: Jo det har jag! Det finns en bild på min instagram, adrianapapac heter jag där så du kan kolla där :)
Adriana Papac

#2 - - Linn:

Vart kommer linnet med tunna axelband från? Sååå snygg!

Svar: Gina tricot! :)
Adriana Papac

Upp