Phone pics

Några bilder från min iphone och en bild från min instagram ( adrianapapac heter jag där ).
1. För ungefär en vecka sen när vintern bestämmde sig för att göra comeback. / 2. Smoothie med chokladmusli. / 3. Nästan alla mina victorias secret bodymists och bodylotions. / 4. Världens godaste våfflor / 5. I provrummet på gina tricot, tyckte denna tröjan var fin men jag gillade inte passformen så det blev inget köp / 6. Syrran gjorde frukost till mig och henne imorse, omelett fylld med skinka och fetaost. / 7.Fika med nicole på joe the juice för någon vecka sen, supergott! / 8. Sallad på cafe 2000 / 9. Jag i måndags.
 
Idag promenerade jag till mormor och morfar istället för att ta bussen eftersom jag inte skulle hinna träna idag så jag ville få lite motion. Det tog en halvtimme men jag gick typ vilse en miljon gånger, jag hatar villaområdena som jag måste gå igenom för att alla en miljon gator ser likadana ut haha men jag kom fram tillslut. Jag gjorde burek med mormor och hennes syster och det var typ den godaste jag nånsin gjort, åt tills jag mådde illa haha. Känner att jag borde ta det lite lungt med mina balkan hemmafru talanger haha. Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats från hemspråken, måste skriva det bra så att jag kan behålla mitt B.
Allmänt | |
#1 - - mirre:

najs! :D

#2 - - linnea gullarbergs:

å victorias secret bodymists & bodylotions luktar såå gott!

#3 - - Solin:

Jag ska köpa hunters snart men jag undrar om det går att spänna till dom där spännena ganska mycket? :)

Så fin blogg du har, la till dig på bloglovin precis!♥

Svar: Tack! :) nej spännena går inte att spänna alls, det är bara en detalj på skorna så det går inte :/
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Vilken effekt har du på dina instagram bilder ?

Svar: Valencia :)
Adriana Papac

Upp