svar på frågestunden del 1

Kan du inte börja göra videobloggar?;)
svar: Jag har fått vädigt många kommentarer om att jag ska göra videoblogg och jag har försökt men det känns sjukt obekvämt, typ som att sitta och prata med sig själv. Men jag kan istället börja filma olika tillfällen och klippa ihop en video men massa små klipp.
 
Vad är ditt favorit plagg i garderoben just nu?:)
svar: Om jag får välja bland både kläder och skor så är det lätt mina hunters, bästa köpet nånsin! och så gillar jag även min tröja med volang från bondelid och min tröja från gant.
 
Har du haft kille nån gång?:)
svar: Nej inte ett riktigt förhållande.
 
Finns det något du aldrig skulle ta på dig? alltså fulaste plagget
svar: Ja, timberland skor, förstår inte hur man tycka det är fint. Men det jag aldrig skulle kunna ha är fakeväskor eller fakesmycken och kläder. Förutom att det inte är fint och att man ser att det är fake så är det taskigt mot dom som har äkta och som kanske har jobbat extra mycket och sparat för att kunna köpa tex en dyr väska. Dock så är det ju en annan sak om man har lookalikes men fake tycker jag aldrig är okej.
 
Vartifrån köpte du saker till ditt nya rum? Typ som lakan och filten och kuddarna och sånt:)?
svar: Det mesta är från ikea men paljettkuden och ljusen är från H&M home.
 
Går/gick du på någon sport? Om ja i så fall vilken?;)
svar: Har gått på allt möjligt haha. Fotboll (som jag hatade), simning, basket (som jag älskade), friidott, och teater/gymnastik (ifall det räknas som sport). Men nu tränar jag på gymmet minst 3 gånger i veckan.
 
Favoritmat?
svar: Oj svår fråga haha. Ingenting slår Donken men efter det kommer väl tacos.
 
favoritfärg?
svar: vit haha.
 
Favorit låt/artist?
svar: Dont you worry child kommer förevigt vara min favoritlåt och varje gång jag hör den ångrar jag att jag inte gick på shm's konsert. Och favorit artist är alla grymma house-dj's. Swedish house mafia kommer såklart först, sen avicii, calvin harris och sen finns det massa andra som jag också gillar.
 
Varför lägger du typ aldrig ut bilder på dig själv?
svar jadu, väldigt bra fråga. Jag har väldigt svårt för att bli bra på bild eftersom jag inte är fotogenisk men varje gång jag tar outfit bilder så tar jag så att man ser hela mig men ingen bild blir bra. Har flera gånger velat sluta blogga för att jag blir så frustrerad över att jag inte kan ta en normal bild utan att nått ser sjukt ut.
 
Vilka butiker handlar du mest i?
svar: Väldigt olika, men mest så är det nog gina tricot, H&M och bikbok.
 
Favoritmärken?
svar: Har inte så mycket kläder från märken men jag tycker dom finaste när det gäller kläder är gant, odd molly, hunkydory och ralph lauren. När det gäller smycken så tycker jag michael kors har finast smycken.
 
Vilka länder har du varit i?
svar: Inte så många. Kroatien, Bosnien, Tyskland, Tjeckien, Österrike, Spanien, Dubai, Frankrike och Florida i min mammas mage haha.
 
Är det primeboots du har eller dem lookalike från scorett? Jätte fina är dem i vilket fall
svar: Tack! dom är från scorett.
 
Månadspeng? Eller får du någon?
svar: Innan fick jag en speciell summa i veckan men nu får jag pengar till det jag behöver. kläder, skor och till fika, lunch, busskort och allt sånt men sen tjänar jag också egna pengar som jag också köper kläder för. Så jag har mina egna pengar men får av mina föräldrar när jag behöver.
 
Favorit ämne & sämsta?
svar: Tyska gillar jag inte för det är så svårt och sen gillar jag inte musik speciellt mycket, alltså jag älskar att lyssna på musik men att spela instrument och lära sig noter tycker jag är sjukt tråkigt. och teknik hatar jag mest bara för att min lärare inte ens själv vet vad han snackar om haha. bästa ämnet är lätt slöjd och bild!
 
 
 
frågor & svar | |
Upp