Svar på frågestunden del 2

Du har en väldigt stilren och dyr stil, finns det någon stil du skulle välja prova, men har tyckt att det skulle vara skämmigt att gå runt sådär?
svar: nja särskilt dyr skulle jag inte kalla det haha men det fanns massor av stilar som jag skulle vilja prova, kommer inte på nått just nu men det finns absolut saker jag skulle vilja ha på mig men som jag tycker drar för mycket uppmärkssamhet haha.
 
Har du någonsin blivit sårad av någon så att du önskar att du aldrig lärt känna den?
svar: Nej inte vad jag kan minnas så jag tror inte det. Har dock kännt människor som gjort mig ledsen men aldrig att jag ångrar att jag lärde känna den personen.
 
Kan du inte berätta hur ett vanligt träningspass ser ut för dig och vad du gör för att hålla dig motiverad och äta nyttigt?
svar: På ett vanligt träningspass kör jag en timme på crosstrainern sedan går jag vidare till styrkemaskinerna och gör 100 repetioner eller lyft på 5 maskiner sen kör jag 100 situps, 100 rygglyft, 50 squats, 30 benlyft på varje ben och så kör jag lite andra övningar också som jag inte kan namnen på haha. Och det bäsat sättet att hålla sig motiverad är att följa många konton på instagram som lägger upp bilder som man blir motiverad av. Sen det dära med att äta nyttigt kan vara det svåraste för dom flesta men jag har som längst lyckats 3 månader utan både dålig mat och sötsaker. Jag tänker oftast på om vad jag vill mest, vill man verkligen ha dendära muffinsen eller vill man ha en fin kropp. En muffins kan lätt ha upp till 500 kalorier, är det verkligen värt det? Det är inte så svårt som man tror. Jag har alltid i tanke på hur skönt det kommer vara att bara ta på sig en bikini i sommar och känna sig snygg! Och som man säger "the less you eat sweets, the less you crave them" och jag lovar att det är sant. Jag äter en snickers eller en glass bara på fredagar och jag är aldrig sugen på sötsaker eftersom jag inte äter det ofta. Tro på dig själv så är du halvvägs!
 
 
Finns det personer i din skola som du ser ner på?
svar: Ser inte ner på någon men hatar när folk vill bråka, skapa problem av ingenting eller göra allt för att förstöra för någon annan.
 
Rykten kommer och går? Vad är det värsta ryktet som har snackats om dig i din skola?
svar: haha ingenting jag brytt mig om.
 
Gör sminkvideo.
svar: Har redan försökt göra videoblogg somsagt men jag kan visa mitt smink i en video så slipper jag prata haha.
 
Visa alla dina nagellack i en video
svar: Ska försöka fixa det också! :)
 
Hur får man så långa naglar som du?
svar: Tvärr har jag inget svar på det, jag har haft tur som fått min mammas gener när det gäller naglar. Men
att bita på naglarna ska man inte göra om man vill få långa naglar. Du kan prova nagellacket "grow me longer", det kanske funkar.
 
Har du några tips på hur man kan tjäna pengar snabbt?
svar: Du kan dela ut reklam, har dock hört att det är sjukt jobbigt men du kan även sälja tidningar, typ kvällsposten eller nån annan tidning.
 
Är du bortskämd? Är du nöjd över det du har?
svar: nja, beror på hur man ser på saken. Och nej, det är inte ofta jag visar tacksamhet för det jag har. Att jag har ett tryggt hem att komma hem till och mat på bordet tar jag för givet och kläder och matriella saker ska vi inte tala om. Jag är medveten om att jag borde vara mycket mer tacksam och det är verkligen nånting jag försöker bli bättre på.
 
hur är din kamera?
svar: Älskar min kamera! Är så glad att jag valde just den. Den tar verkligen riktigt bra bilder samtidigt som den är liten och lätt så att jag kan ha med mig den överallt, så nöjd med den.
 
Har den många inställningar?
svar: Ja men jag brukar inte bry mig om inställningarna eftersom jag redigerar ljuset, mättnaden och kontrastet på bilden i gimp eller photoshop, mycket lättare att göra det på datorn än att ställa in massa inställningar på kameran.
 
hur många megapixel har den?
svar: 10 megapixel men det är inte det som spelar så stor roll, det är upplösningen och objektivet som gör allt.
 
Är hanan skitsnygg? Ja eller ja?
svar: stenful.
 
Gillar du justin bieber?
svar: Han har väldigt bra låtar som jag brukar lyssna på ibland
men jag har aldrig förstått mig på folk som typ kan ta sitt liv för honom haha. Men ja, han sjunger bra och är snygg.
 
Kan du visa en bild på dina mobil skal?
svar: japp det kan jag nog fixa!
frågor & svar | |
#1 - - Anonym:

Du skrev att det beror på upplösningen och objektivet. Hur ska man då veta vilken kamera man ska köpa när man är i affären? Asså hur får man reda på hur upplösningen och objektivet är?

Svar: Fråga i affären om vilken kamera som är bäst, dom kan allt! :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Kan du typ inte göra en bloppis? Heheh... Såg att du gjort det någongång förut.

Svar: jo det kanske jag kan göra :)
Adriana Papac

Upp