svar på frågestunden del 3

Vilka saker vill du göra före du dör?
svar: Resa jorden runt, äga en hermes birkin bag (den dagen jag har 100 000 kr över i plånboken så är den min haha). och jag vill bo utomlands och bara leva livet helt enkelt.
 
vilken stad vill du leva i framtiden elr ska du stana i fattiga malmö?
svar: Jag kommer säkert tillslut att lyckas övertala mina föräldrar att flytta tillbaka till stockholm och om jag inte lyckas så flyttar jag dit efter att jag gått ut höskolan och är 22 år för mina systrar kommer nog också ha flyttat dit. Och om jag flyttar till ett annat land när jag blir äldre återstår att se.
 
Vad heter dina systrar och hur gamla är dom? Bor båda hemma och är dom singlar eller st dom kille:)
svar: Dom heter Martina och Karolina men jag kallar dom för Mimmi och Karro. Martina är 22 år och Karolina är 23 år och dom båda bor hemma (tack och lov) men karolina flyttade för ett och ett halvt år sen men flyttade hem igen för 5 månader sen och dom båda blev singlar för 5 månader sen, äntligen haha!
 
vilka bloggar läser du?
svar: väldigt många men mina favoriter är shoppingandfashionangelicablick, tuvamalmo och johannaeo.
 
Kan du göra ett Inlägg där du visar Vad man kan ta på sig när sin kusin ska gifta sig, de ganska stort bröllop så långklänninh är ett måste tipsa gärna hur jag ska fixa hår naglar vad för skor smycken ja men alltså en heeel outfit:)
svar: Jag är själv väldigt dålig på att hitta klänningar, får panik varje gång jag vet att jag ska på bröllop eller fest och måste hitta klänning. Men nelly.com och asos.com har både fina klänningar, skor och smycken. och när det gäller naglar så tycker jag att det är finast med neutrala färger som vit, genomskinlig rosa och nude/beige.
 
Brukar du festa ofta? Isåfall hur ofta och är de med vänner elr familj?
svar: Nej eftersom det inte finns nånstans att gå på fest i denna tråkiga stad. Men jag brukar gå med vänner när det finns nånstans att gå. och sen när nån i familjen eller släkten fyller år eller liknande så är det ju fest med släkt och familj.
 
Hur ofta shoppar du?
svar: Alldeles för ofta, kan bara ha pengar i några dagar innan jag slösar dom.
 
Vart kan man hitta jeans som sitter snyggt?
svar: Jag själv har väldigt svårt att hitta jeans (speciellt svarta haha) som sitter fint och är sköna men bikbok, gina tricot och zara har fina jeans.
 
Har du kläder från h&f bondelid och hollister isåfall vad?:)
svar: Jag vet inte vad h&f är men jag har en tröja från bondelid. Hollister tycker jag inte har speciellt fina kläder, får panik och ångest av att gå in där haha.
 
Hur ofta klipper du håret, är det dina naturliga hårfärg?
svar: Jag klipper håret alldeles för sällan. Eftersom min favorit frisör ligger i kroatien så blir det inte ofta. Och jag har aldrig klippt mig här i malmö och blivit nöjd. Ända gången jag blir nöjd är när nicoles mamma eller nicole klipper mig haha. och ja det är min riktiga hårfärg, har aldrig färgat det förutom när jag skulle tona dipdye men ingen färg fastnade så det är min riktiga hårfärg.
 
Hur tar du hand om ditt hår typ hur ofta duchat du vad för produkter och sånt?:).
svar: Jag tvättar det 3 gånger i veckan och använder mitt älskade shampoo från Loreal som heter "anti dandruff" och sen fönar jag håret och plattar igenom hela håret men jag lägger inga produkter i det eftersom jag hatar lägga saker i mitt hår som inte ska tvättas ur.
 
Vilken musik lyssnar du på?
svar: House och serbiska och kroatiska låtar.
 
har du bra självförtroende? vad är du mest nöjd med och vad är du minst nöjd med? kram!
svar: Verkligen inte, borde få pris för det sämsta sjölvförtroendet. Är inte nöjd med nått förutom min ögonfärg haha.
 
Vad är det bästa att ha Nicole som bästavän?
svar: Det finns mycket men att jag kan berätta allt och alltid när jag gjort nått dumt eller pinsamt så berättar jag det för henne. Och det bästa är också att man alltid skrattar när man är med henne!
 
Bästa skönhetstipsen?:)
svar: Att skrubba ansiktet med grovsalt och vatten, allt skit försvinner!
 
Brukar du använda ansiktsmask? Isåfall hur ofta?
svar: Nej jag har gjort det en gång och då fick jag en finne och jag brukar aldrig få finnar så det var av ansiktmasken jag fick det. Men om jag ska göra det igen någon gång så ska jag blanda en egen så jag själv kan bestämma vad som ska vara i så jag slipper finnar haha.
 
Kan du typ visa vår outfits? Typ gör egna asså ta på dig och fota skulle vara skit kul verkligen:)
svar: Om du menar outfitbilder så ska jag försöka göra det oftare!
 
 
 
 
frågor & svar | |
#1 - - Vendela:

Söt blogg du har :)

#2 - - Josefine:

Allt bra med dig? :)

#3 - - Elin:

sv: tack!:)

#4 - - Emmelie:

Fin blogg! :)

#5 - - Frida - just a dreamer:

Jag vill också åka jorden runt! ^^
Något särskilt land du vill åka till?

#6 - - Filippa ♥:

svar: Tack så snäll, glad påsk!

#7 - - Nailpolish:

sv, tack så mycket!

#8 - - bella:

kul med frågor! :)

#9 - - E L I N M A T T I L A ♡:

Fin blogg, älskar tröjan från Bangelid!

Svar: Tack haha!
Adriana Papac

#10 - - E L I N M A T T I L A ♡:

Bondelid* HAHA

#11 - - Natalie Salazar:

leva utomlands och bara vara låter underbart!

#12 - - anna:

åh dendär tröjan ser jättemysig och fin ut :)

#13 - - Felicia:

Fin blogg!

#14 - - Cornelia Nilsson:

Sv: Tack tjejen! Detsamma.

Och leva utomlands är något du borde göra, det är en fin upplevelse och man lär sig mycket om sig själv! :*

xx
Cornelia

Svar: Åh nu vill jag det ännu mer haha!
Adriana Papac

#15 - - Anonym:

Var jobbar dina systar någonstans :)?

#16 - - Sandra:

Kan du länka dina favorit serbiska låtar i ett blogginlägg och skriva några bra artister? Snälla, din blogg äger verkligen och ett inlägg som är annorlunda skulle vara kul! Kram

Svar: Tack vad snällt sagt, ja jag ska tänka på saken haha :)
Adriana Papac

Upp