Hunters and shorts

Idag kände jag att det var tillräckligt varmt för att ha shorts på sig så jag slängde ihop en outfit snabbt på morgonen. Jag har alltid tyckt att det är så snyggt med hunters till shorts så jag var tvungen att prova men det var verkligen så svettigt och varmt och oj vilka blickar jag fick av äldre människor påväg hem och från skolan haha. Men jag tyckte det var fint iallafall! Idag hade vi sista elevensval dagen i skolan och idag så bakade vi och kollade på film vilket var roligt. Finns ingenting som inte är roligt när man ha en sådan klass haha. Skönt att det är fredag iallafall. Jag och mina systrar hade planerat att äta ute någonstans ikväll så jag hoppas att det blir av!
Allmänt, Everyday pictures, outfits | |
#1 - - tess:

ble det inte varmt med stövlarna ?:P

Svar: Jo det skrev jag ju haha :)
Adriana Papac

Upp