Turquoise nikes

Dessa underbara skor beställde jag förra veckan och idag kom dom äntligen! Jag har velat ha dom ett bra tag så jag blev så glad när dom kom att dom dessutom passade perfekt. Dom är beställda från sidan dailyfreerun.com och dom kostade bara 400 och det var gratis frakt, hur bra? Jag är jättenöjd så jag tror absolut att jag kommer beställa därifrån igen, då blir det nog de neonrosa.
Shopping | |
#1 - - Sandra:

Är det en säker sida?
Hur är det med storlekarna?

Svar: Ja, jag skrev ju att jag var nöjd så jag tycker det. Jag tog min vanliga storlek 39 och dom är lite trånga men jag tror att de kommer töja sig men om du är osäker så kan du ju ta en storlek större! :)
Adriana Papac

#2 - - Solin:

Gud vad fina! :D

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#3 - - Michelle:

Är dem äkta?

Svar: Ja jag är nästan 100% säker på att dom är äkta eftersom dom kom i en nike kartong och det brukar inte falska göra :)
Adriana Papac

#4 - - Michelle:

Oki, men hur lång tid var leveranstiden? 4 veckor innan man har fått dem?

Svar: En och en halv vecka :)
Adriana Papac

#5 - - Anonym:

Hur gör man ifall man vill betala med en faktura alltså när man har fått hem dem?
Jag kan inte hitta knappen. Hur gjorde u?

Svar: Kommer inte riktigt ihåg, min syster beställde och hon betalade med kort så jag har ingen aning tyvärr :(
Adriana Papac

#6 - - fanny - flyttar till LA i sommar:

Är dom sköna? jag får alltid ont i fötterna i nya sportskor... :( och såg att du skrev att dom var små i strl var dom mycket små? :(

Svar: efter att ha använt dom ett tag så kan jag säga att jag inte rekomenderar någon att springa i dessa skor. Jag ska bara använda dom till att powerwalka och sen till löpning har jag mina nike lunarlon som är dom bästa skorna för löpning. Och storlekarna är ganska små skulle jag säga. Jag ångrar nu att jag inte tog en storlek större. Men ta en storlek större för det är ju alltid bättre om dom är förstora än försmå :)
Adriana Papac

#7 - - Matilda:

Dom är ju bara för fina! :3

#8 - - femipower.blogg.se:

snygga dom var!:)

#9 - - ida munther:

så snygga!

#10 - - Sofie:

åh tack så mycket för tipset du är underbar måste köpa nuu tack så mycket gaaah helt kär i dom <3

#11 - - Cajsa Torres:

snygga skor :)

#12 - - Emma - livet som ung mamma.:

Åh vad snygga!

#13 - - Daniela Krooks:

åååå va fina! har två nikes och vill utöka familjen haha. de har faktiskt finaste & skönaste skorna!

#14 - - kerstin:

jag köpte sådana nu i NY City härligt med färg

#15 - - sofia:

bara så du vet så är de kopior från asien. sök på hemsidan på google och skriv fake efter så får du se att den sidan är svartlistad

Upp