Lördag

Jag och min syster Martina var och kollade på objektiv idag och jag har bestämt mig för vilket jag vill ha men det kommer vara svårt att få tag på det i vit färg men jag får leta. Igår kom jag på varför mina bilder blev så suddiga, det var sjukt mycket smuts på linsen så efter att ha rengjort linsen så blev det mycket bättre. Vi var iallfall och fikade och planerade Miami-resan. Från början var det bara jag och mamma som skulle åka dit med min moster och hennes familj men det slutade med att min pappa skulle med, sen min syster och slutligen min andra syster också haha.
Allmänt | |
#1 - - lydia:

fyfan va snygg tröja Martina hade haha vart har hon köpt den? :)

Svar: H&m haha :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

vilket objektiv ska du ha ?

Svar: Vr 30-110 mm f/3,8-5,6
Adriana Papac

#3 - - Hanna♥:

sv: tack din blogg är också fin!!! snygg!

Svar: Tack!!:)
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Har du smörjt in dina hunters med gummikräm? i sånna fall vart köpte du krämen?:)

Svar: Nej det har jag inte gjort :)
Adriana Papac

Upp