Back



Har inte gett några livstecken här på länge så jag kände att det var dags nu haha. Det har hänt mycket som fått mig på dåligt humör ett bra tag nu och därför har även bloggen hamnat åt sidan men eftersom jag saknar att blogga och ta bilder så tänkte jag börja blogga igen, kan inte lova mycket uppdatering men jag ska försöka!

Min dag har iallafall bestått av ett entrence test på borgarskolan eftersom jag valde ekonomi på engelska i mitt gymnasieval, otroligt svårt var det men jag tror att det gick helt ok. Efter det gick jag hem till min syster som flyttade för några veckor sen och där har jag spenderat mycket tid sen dagen hon flyttade in eftersom jag älskar hennes lägenhet, mest pga att den ligger mitt i stan bredvid triangeln haha. Vi har planerat inför imorgon då min syster ska ha födelsedagsfest och inflyttningsfest eftersom min syster fyllde 23 idag så imorgon efter att jag slutat ska vi fixa allting, ser fram emot det! 
Allmänt | |
#1 - - Solin:

Riktigt fin oufit!

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#2 - - Kassy:

Hej! Super snygg jacka, vart är den ifrån? :)

Svar: Tack! Från chiquelle.se :)
Adriana Papac

#3 - - Michelle Alexa:

Älskar din blogg adriana!!<3

Svar: Tack finis!! <3
Adriana Papac

#4 - - Klara:

Vad heter du på snapchat?

Upp