Köpenhamn

Jag och min syster Martina tog tåget till Köpenhamn idag och var där över dagen. Det var faktiskt första gången jag var där förutom när jag var på tivoli en gång men jag har aldrig varit i stan såhär över dagen. Ingen aning varför för det är ju en riktigt härlig stad, påminner lite om London faktiskt. Vi gick iallafall längst ströget och kollade i en massa affärer och sen åt vi mexikansk mat på en uteservering. Jag köpte en sjukt snygg bomberjacka, något mer fint hittade jag tyvärr inte. Eller jag är egentligen bara för lat för att leta efter plagg och prova haha. Min läpp har dock förstört varenda en bild på mig, alltså det ser ut som om jag gjort en misslyckad läppförstoring med värsta bulan i mitten av läppen haha. Hoppas verkligen att det går bort snart! Tanken var att jag skulle till malmöfestivalen ikväll igen för igår kunde jag bara stanna till klockan 10 för att jag skulle hem och tvätta håret men jag vill verkligen inte visa mig med denna underläppen så det får bli en annan kväll.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vart är de silvriga armbandet ifrån på den 9onde bilden ?

Svar: Köpte det i Kroatien men jag tror märket hette zaonotti :)
Adriana Papac

#2 - - jo:

Hej! Du är skitsnygg. Var kommer ditt fina ljus från? Det som det står CANDLE på.

Svar: Tack så mycket! :) dom är från h&m home!
Adriana Papac

Upp