Summer ending

Ursäkta för sämsta uppdateringen men jag har inte haft någon blogglust direkt. Jag tycker att det är så tråkigt att hösten i princip är här. Jag har egentligen inga problem med att skolan börjar på måndag, tvärtom faktiskt. Det ska bli ganska kul men det är bara det att jag inte orkar med en hel helvetes vinter igen. Jag har redan börjat planera inför Kroatien / Bosnien och troligtvis Montenegro nästa år och det ska bli GALET! Men det gör ändå lite extra ont att lyssna på serbiska och kroatiska låtar som tar fram massor av minnen, ja ni juggar fattar vad jag menar haha. Hoppas iallafall att det blir några sista soliga dagar i Malmö innan det är helt slut!
pictures on me | |
#1 - - Anonym:

Varför har du ingen header på dig själv?

Svar: För att jag tycker att det är finare med bara mitt namn där :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vilka serbiska låtar lyssnar du på?

Svar: för många för att kunna skriva här nu men jag kan skriva vilka som är mina favoriter just nu. tanja Popovic - da se volimo neda ukraden - viljamovka darko lazic - godinu dana 300 kafana och så älskar jag cecas nya album! bla ime i prezime och da raskinjem sa njom och min favorit från sommaren är elitni odredi - ljubavi moja :)
Adriana Papac

Upp