Sawgrass mills

Igår tog jag och mina systrar bussen till sawgrass mills som är den största outleten i Usa. Tanken var att vi bara skulle gå dit för att kolla vad det fanns för affärer och sen åka dit med hela familjen men det slutade med 7 timmars shopping istället haha. Det bli nog ett till besök där innan vi åker hem. Förutom massor med affärer finns det en food Court med allt från Taco bell till cheescake factory. Har aldrig sett så mycket god mat som jag sett under de här dagarna i usa!
resor & minnen | |
#1 - - Mimmie:

Hur är temperaturen i Fort Lauderdale? Jag ska nämligen åka dit om ett par dagar!

Svar: Åh vad kul! Eftersom jag inte gillar när det är för varmt så tycker jag att det är perfekt här! På dagarna är det ungefär 25 grader och på kvällarna är det lite kallare så man får ha en tunn kofta! :)
Adriana Papac

Upp