Marc by marc jacobs

Mitt nya fina armband från marc by marc Jacobs som jag fick i födelsedagspresent av min syster, love it!
 
Det finns inget bättre än en fredag innan ett lov, så underbar känsla! Jag har hunnit städa rummet denna fredag eftermiddag och nu ska jag till emporia med min syster för idag har jag all rätt i världen till att shoppa eftersom jag fick C på ekonomiprovet. Livsglädjen är tillbaka!
Shopping | |
#1 - - Anonym:

Var kan man få tag på armbandet? :)

Svar: Hon köpte det på shopbop.com :)
Adriana Papac

#2 - - Dafina:

Vart köpte hon den? Har sett liknande på spirit

Svar: Ja det finns på spirit stores men hon köpte det på shopbop.com :)
Adriana Papac

#3 - - Anonym:

Dina två mk klockor , vad heter deras modell ?

Svar: Mk 5076 har jag för mig att det är :)
Adriana Papac

#4 - - Solin:

Så himla fint!

Upp