My makeup

Många av er har frågat om jag kan skriva ett inlägg om vilket smink jag använder till vardag så här har ni mitt vardagssmink. Jag fyller först i ögonbrynen med ögonskuggan "mystery"  från mac med en borste från elf. Sedan tar jag den snedskurna borsten från bobby Brown och så målar jag eyeliner runt hela ögat med den svarta skuggan från urban decay. Jag använder mascaran loreal telescopic och det är verkligen den bästa mascaran jag provat Har provat allt från ysl och chanel mascaror men telescopic är verkligen den bästa, man får riktigt långa och separerade fransar. Detta är alltså det jag har nästan varje dag men ibland markerar jag även kindbenen med en bronzer från sephora och borste från bobby Brown eller så lägger jag highlighter. Jag använder skuggan "muffin" från make up store som highlighter och så använder jag en borste från elf när jag gör det. Läppglanset är från ysl och den är färglös så den ger bara lite glans. Om jag ska på fest och vill sminka mig extra så brukar jag sota ögonen med skuggorna från urban decay naked 2. Men för det mesta så har jag bara ifyllda ögonbryn, mascara och eyeliner.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tycker du borde prova telescopic carbon black (den svarta) den är verkligen bäst och ögonfransarna blir dubbelt så långa som med den guldiga:)

Svar: Tack för tipset, ska prova den! :)
Adriana Papac

Upp