Zara fitingroom

I lördags var jag med min syster Martina hela dagen, vi var på Zara i stan och på emporia. Jag längtar tills zara öppnar på emporia så jag slipper åka till stan hela tiden, så sjukt jobbigt! Jag köpte en tröja med dragkedjor på zara och så bytade jag storlek på skjortan som jag köpte i måndags. Det var tufft att hänga tillbaka jackan för jag var helt förälskad i den men somsagt så måste jag dra ner på shoppandet nu innan jag åker till usa. Men efter det åkte vi till emporia och kollade i affärer där och sen åt vi på max och det måste nog ha varit den äckligaste måltiden på länge. Denna helgen har jag ätit massa skit och för varje tugga blev jag bara ännu mer äcklad. Men det behövdes för nu kommer jag uppskatta mina nyttiga måltider igen haha. Nu på kvällen var jag dessutom på ett yoga-pass med min syster Karolina och det var första gången så det var väldigt svårt men riktigt avslappnande. Imorgon är det tillbaka till mina vanliga träningsrutiner igen efter nästan två veckor utan träning pga allt pluggande men det ska bli riktigt skönt!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

oh kan inte du blogga allt oftare? har följt din blogg ett tag nu och tycker verkligen om den fast det är tråkigt när du inte bloggar så ofta

Svar: Det är väldigt svårt att hinna med att blogga eftersom jag har väldigt mycket i skolan nu. Och jag tycker att det är bättre att jag bloggar ett bra inlägg med bra bilder än 3 dåliga om du förstår vad jag menar :) Och eftersom jag inte har så många läsare så tar jag inte bloggen så seriöst men jag ska försöka blogga mer när jag har tid :)
Adriana Papac

#2 - - Mimmie:

Ursnygg jacka! Vad kostade den?
Kan du visa hur man gör större profilbild i "beskrivnings- spalten"?
Älskar din blogg!

Svar: Den kostade 799 tror jag :) Jag har tyvärr ingen aning om hur man gör eftersom min kompis har fixat allt med designen... vad kul att du gillar min blogg, tack! :)
Adriana Papac

Upp