26e februari 2012

goood moooorning!
jag & syrran har diskuterat hur vi ska göra om vårt badrum.
vi måste verkligen fixa det för det ser hemskt ut, speciellt väggarna. dom som har målat det
måste nog ha varit dumma i huvudet, det är ju fan pissgult haha. vem fan vill ha ett pisgult badrum?
vi har kollat på lite olika hemsidor med heminredning. vi ska köpa saker från bland annat hm home och zara home! som har sjutk fina saker till badrum.
kolla föresten vad fint brännmärke jag har. det fick jag tack vare nicole haha. jag lockade hennes hår och brände mig på den jävla locktången. alllllt för dig nicooooole! :D
Allmänt | |
#1 - - Alice Attack!:

Svar; Jaså, tycker du det? Det var snällt, tack! :)

#2 - - Lollo:

åh, stackare!

#3 - - Josefine:

Lycka till med badrummet & hoppas armen blir bättre! :)

#4 - - N I C O L E:

Haha ! :$

Upp