wéeknd hunter

 
Tee från Gina tricot 149 kr
 
Idag blev det shopping på Solna centrum. Både min moster och hennes man jobbade så adrian följde med mig. Men han var inte till besvär utan tvärtom, väldigt rolig! Jag kan inte räkna på fingrarna hur många komplimanger han fått för sitt hår bara idag haha. Jag köpte iallafall bl.a. tröjan ovan och jag gillar den starkt!
Sen gick vi och hämtade Paulina på dagis och så gick vi hem. Alltså dom två måste nog vara världens roligaste barn. Adrian som gör allt för att få paulina att gråta och Paulina som ger dom mest roligaste kommentarerna med tanke på hennes ynka 4 år haha!
Shopping | |
#1 - - malin:

snygg tröja!

sv: tack så mycket :)

Svar: Tack!
Adriana Papac

#2 - - Bella Borgencrantz:

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack och detsamma <3
Adriana Papac

#3 - - Salu Rummet:

så fin :)

Svar: Tack :)
Adriana Papac

#4 - - sanna:

DU hade en fin blogg, bra också för den delen! :) min är tråkig haha.

Svar: Tack, nej den var ju bra :)
Adriana Papac

#5 - - Elinore:

Jätte fin blogg :D

Snygg tishaa! Kram

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

Upp