vapiano

ovan ser ni dagens underbara lunch. jag, pappa och min syster karolina var och åt lunch på mitt favoställe vapiano.
jag tog självklart pasta carbonara. jag har ätit på vapiano väldigt många gånger både i malmö och stockholm men jag har aldrig smakat nått annat än deras carbonara, kanske dags snart? dom står ju och lagar maten framför en så jag står alltid och tittar noggrant och försöker lära mig göra likadan carbonara men det är omöjligt haha.
helt stört gott! pappa och jag tog en tripp till nya mobilia också och kollade i lite affärer. fick med mig lite fint hem.
Allmänt | |
#1 - - Lina:

Muuums

#2 - - Clara Ringqvist:

Så gott det ser ut!

Svar: Det var det också! :)
Adriana Papac

#3 - - Agnes:

Goottt! :)

#4 - - Nicole:

Eh, har du skickat mail till mig med en bild i? Så det inte är virus eller något haha... Är lite paranoid när det gäller sådant :p

Svar: Hahahaha Jag skulle skicka några bilder till min kompis på oss och hon heter också Nicole så då måste jag nog ha tryckt på din mejl istället för hennes haha döör. Men det är inget virus, bara jag som skickat fel :)
Adriana Papac

Upp