Animals

Igår hämtade vi vår bil som vi ska hyra i några dagar och så åkte jag, mina systrar, pappa och min kusin Adrian till ett safari. Var lite besviken över att det var staket runt lejonen och tigrarna men alla andra djur kunde jag se på nära håll från bilen. Och idag var jag, min syster och pappa på alligator safari där vi åkte i en liten båt i en flod med alligatorer och sen var vi även på alligator show, riktigt coolt var det! Vi åt lunch på applebees och utan att överdriva så var det den godaste måltiden jag någonsin ätit. som jag sa till servitören när hon frågade vad jag tyckte: "i have no words". om ni är i Usa så måste ni äta där! Imorgon ska pappa köra mig och min syster till Orlando för att vi ska till ett vattenland så vi ska åka från Fort Lauderdale redan klockan 7 på morgonen. Finns inget bättre än att åka bil här i Florida!
resor & minnen | |
#1 - - Anonym:

fina bilder :)

Svar: Tack :)
Adriana Papac

Upp