Home sweet home

Så skönt att vara hemma samtidigt som jag vill tillbaka till värmen, denna resan har varit underbar! Vårt plan var dock försenat två timmar så vi satt på flygplatsen i 4 timmar och väntade men flygresan hem var mycket bättre än resan till Florida för jag sov hela vägen hem. Imorgon ska jag jobba så jag hoppas inte att jag känner mig jetlagged för jag har lyckats hålla mig vaken nu. Förresten, när jag var i Florida kunde jag aldrig publicera inläggen eftersom internet inte ville samarbeta så jag har publicerat alla inlägg nu så det är bara att scrolla ner så finns alla inlägg där.
Allmänt | |
#1 - - jo:

Å vad kul att få läsa om din resa. Kan du inte göra ett inlägg och visa vad du shoppat?

Svar: Vad kul att du tycker det! :) skulle gärna vilja göra det men det är så mycket som jag köpt haha. Jag visar nog upp dom köp jag är mest nöjd över! :)
Adriana Papac

Upp