from today

 
några bilder från idag (och en knäckt nagel på pekfingret på första bilden haha)
 
när jag kom hem idag så kände jag hur stressen över skolan bara kom krypandes i kroppen så jag gjorde det bästa av det hela, jag gick helt enkelt och sov haha. inte världens bästa ide för jag vaknade av att pappa ropade på mig och sen fick jag räkna matte med halva ögonen stängda haha men det var riktigt härligt. imorgon är det äntligen fredag och äntligen gladiatorerna på tv! det är typ det jag längtar efter hela veckan haha.
på lördag ska jag leta stativ och fjärrkontroll till kameran så att jag kan ta outfitbilder så jag slipper att bli sur på nån i min familj för att dom inte kan handera en kamera när dom ska ta bilder haha.
Allmänt | |
#1 - - Nathalie :):

Tack detsamma! :)

#2 - - Julia Jonsson:

Sv; Tack så mycket! Din blogg var riktigt fin också :)

Upp