Grow stronger

Detta nagellacket köpte jag på dm i dubrovnik. En affär som finns i varenda liten stad i Kroatien och det är ungefär som kicks i Sverige men vissa saker är lite billigare här. Detta är iallafall ett baslack från essie som heter "grow stronger" som ska göra naglarna starkare. Jag berättade för ett tag sedan att mina naglar blev helt förstörda efter att jag gjort gelenaglar och dom är fortfarande inte helt som dom brukade vara. Dom är så tunna och knäcks ofta men det börjar bli lite bättre nu så jag hoppas att det går snabbare med hjälp av detta nagellacket.
naglar | |
#1 - - Anonym:

Hur tar du hand om dina naglar? Typ brukar du putta in dina nagelband eller klippa dem eller nåt? :)

Svar: Ibland brukar jag trycka tillbaka nagelbanden försiktigt men inte ofta. Har aldrig klippt dom, visste inte ens att man kunde göra det haha :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Om man typ ser dig i stan i Malmö får man lov att komma fram och fråga om man får ta en bild? :)

Svar: Klart du får haha :)
Adriana Papac

#3 - - Linn:

Fan va bögigt hahaha

Svar: Din mamma är bögig hahaha
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Har du tips på en sån nagellack som gör att naglarna växer snabbare? (Suger på att förklara och vet inte vad den heter haha)

Svar: Ja Essie har ett nagellack som heter grow longer så prova det :)
Adriana Papac

#5 - - Anonym:

Har du tips på en sån nagellack som gör att naglarna växer snabbare? (Suger på att förklara och vet inte vad den heter haha)

Upp