Home sweet home

Jag landade i Köpenhamn idag klockan 1 och det var tur att jag ens kom iväg för flygplatsen var stängt i Dubrovnik för att det var storm. När jag kom till katsrup gick jag en sväng till Victorias secret men jag köpte bara en bodylotion för att jag inte kunde handla för en större summa för då skulle jag få tillbaka danska hundralappar så det var lite störigt men jag har redan så mycket från vs ändå. Jag skulle ta tåget till malmö men av någon anledning funkade det inte för mig att köpa biljett och jag var verkligen chokad över hur ohjälpsamma männsikor det finns som knappt orkar svara mig när jag frågar hur man gör. Jag har väl vant mig vid att alla i Kroatien är så snälla och hjälpsamma men jag kom hem tillslut iallafall. Lunch åt jag på ikea idag med pappa när han hämtade mig och det var så gott med köttbullar, potatis, sås och lingon och mjölk till det. bästa! Jag kan inte beskriva hur skönt det var att få gå in i mitt rum och hoppa in i min säng, har glömt hur skön den är till och med! Imorgon ska jag äntligen träffa Nicole i stan efter nästan två månader ifrån varandra, har saknat våra shopping och fika dagar haha.
 
Everyday pictures | |
#1 - - Anonym:

Prenumererar du på glossybox?

Svar: Ja det gör jag :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Snälla gör en room tour älskar sin stil :)

Svar: Tack! Ja jag ska göra det så fort jag orkar städa mitt rum hahaha
Adriana Papac

#3 - - Bea:

Kan man handla på Kastrup i affärerna om man har landat och är påväg därifrån ? :) kramisar:)

#4 - - Bea:

Kan man handla på Kastrup i affärerna om man har landat och är påväg därifrån ? :) kramisar:)

Svar: Japp det kan man! :)
Adriana Papac

#5 - - Anonym:

Vart kan man köpa chanel tavlan? Vore snällt om du svarade!! Kram

Svar: Jag har bara skrivit ut bilden från datorn :)
Adriana Papac

Upp