Glad påsk

Hej på er!
Igår på kvällen efter att jag hade varit i kyrkan med familjen så kollade jag och min syster på filmen änglar och demoner som gick på tv. Min andra syster hade sett den innan och hon sa att det var sjukt bra så jag gav det en chans. Lite tråkig i början men när man fattar vad den handlar om så är den sjukt bra, faktiskt en av dom bästa filmerna jag sett. Hamilton-filmerna och änglar och demoner ligger högst upp på listan. Den handlar om den katolska kyrkan i vatikanen och om illuminati och eftersom jag älskar att diskutera och kolla på dokumetärer om både politik och religion så visste jag att jag skulle älska den.
Nu hade jag tänkt måla ägg inför påsk som ska firas imorgon, brukar alltid gå all in när det gäller att måla ägg så denna gången är inget undantag haha. Tror dom kommer bli jättefina, visar imorgon!
Glad påsk till er som firar idag! ♥
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

När ska du visa en bild på alla dina mobilskal? :) <3

Svar: När jag hinner ta en bild :)
Adriana Papac

#2 - - Julie LS:

Hej, vilka fina bilder du tar! Vad har du för kamera, jag ska köpa en egen men har så svårt att bestäma mig så jag frågar runt lite vilken de tycker är bäst! Kram!

Svar: Tack! Jag använder nikon j1 och jag älskar den! Det är verkligen den bästa kameran enligt mig eftersom den är lika liten som en digitalkamera fast med objektiv och den är lätt att ta med överallt samtidigt som det ändå är som en vanlig systemkamera och som tar jättebra bilder! :)
Adriana Papac

#3 - - Ella:

Så fina bilder! Alltid så mysigt med påsk :)

Svar: Tack! Ja verkligen :)
Adriana Papac

#4 - - Solin:

Kollade runt lite i ditt arkiv och såg att du hade skrivit att du säljer tidningar. Skulle du kunna berätta lite mer om det (vilket företag), och hur mycket tjänar man? :)

Upp