Kvällsglass

Efter att jag ätit middag åkte jag och min syster till emporia för att jag skulle göra ännu ett försök att hitta raybans men det blev inget, blir galen! Jag är trött på att leta nu så jag får beställa dom istället. Vi åt såklart på yoogibost, fjärde gången på en månad men det går inte att låta bli, inte okej att något ska få vara så gott! Jag glömde dock kameran så det fick bli mobilbilder denna gången. Finns inget som gör mig så sur som när jag glömmer kameran haha. Ska ta det lugnt nu resten av kvällen och imorgon väntar en kväll på stranden med bad och korvgrillning med monalisa och linn, ska bli jättemysigt och riktigt kul! 
Allmänt, Everyday pictures | |
#1 - - Anonym :

Jag TROR du kan hitta raybans i mobilia i Malmö, kolla där men jag är inte säker!:)

Svar: Tack för tipset! :)
Adriana Papac

#2 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Mums!

Upp