perfection

Nude
Jag är helt kär i clutchen från ysl och enda sen jag såg den på en tjej i Stockholm har jag inte kunnat sluta tänka på den. Denna och Balenciagas clutchar kommer förevigt att vara i mina tankar.
fashion | |
#1 - - Fin blogg:

Vad tycker du om bootcut jeans och airmax? Kraaaam :**

Svar: Bootcut jeans är snyggt på andra tycker jag men jag skulle själv aldrig kunna ha det. AirMax är riktigt snyggt om man matchar det rätt :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vad kostar cartier armbandet ?

Svar: beror på vilken modell man tar, silver/guld/rose, med eller utan diamanter. men dom kostar ca 50 000.
Adriana Papac

#3 - - Anonym:

vad tycker du om kopior av cartier armbandet?
vet du någonstans som man kan köpa liknande armband?

Svar: Sålänge det inte är fake utan bara liknar det riktiga så är det jättefint. Jag köpte ett för någon dag sen här i Florida. Du kan hitta det på många webbshoppar bland annat Cocoo.se och jag tror att man kan hitta dom på eBay också :)
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Vad spelar d för roll om den är falsk?:)

Svar: Spelar stor roll, tycker att det är otroligt pinsamt att ha fakegrejer. Om man inte har pengar till att köpa något kan man låta bli. Man kan ju köpa något som liknar men inte nånting som har ett fejk märke.
Adriana Papac

Upp