Zippers

En av ungefär 5 tröjor som jag köpt på zara de senaste veckorna. Älskar dragkedjorna!
 
Somsagt så var jag på gymnasiemässan med klassen idag och det som lockar mest just nu är IB på borgar men jag vet att om jag väljer det så väntar mig 3 riktigt jobbiga år men vi får se, ett tag kvar.
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska inviga helgen med en fredagsfika med nicole!
Shopping | |
#1 - - Lina:

Nice!

#2 - - Dafina:

Har hört att IB är riktigt bra, ska själv söka in där har jag tänkt! :)

Svar: Ja det är ju riktigt bra men det är inte en lätt linje haha...
Adriana Papac

#3 - - Tea:

Du hade ju också en fin blogg. Fina bilder du tar :)

#4 - - Esmeralda:

sv: Tack :)

#5 - - Marina:

Snygga plagg!

#6 - - Maya:

Min kompis gick på IB, men tyckte att det var för jobbigt eftersom man läser nästan alla kurser på engelska, så hon beslöt sig för att byta linje.

#7 - - Anonym:

IB är översvårt, när man går i gymnasium har man mkt att plugga och har nt tid att umgås med vänner, men när man går på IB har man knappt ngt liv haha, plugg varje dag och alla prov sista veckan haha

Svar: Ehm.. Läste du vad jag skrev? Jag ser inte att jag någonstans skrivit "ib kommer vara riktigt lätt".
Adriana Papac

#8 - - linn :

Hej! vilken fin blogg du har! Jagg undrar bara vad du använder för typsnitt i din header? x

Svar: Tack så mycket! :) Jag har tyvärr ingen aning eftersom det är min kompis som gjort allt med designen :/
Adriana Papac

#9 - - Anonym:

Ib suger rkt mycke

Svar: Det suger för att du inte kan komma in där va? :)
Adriana Papac

#10 - - Dafina:

Haha skulle inte säga att IB är dåligt. Till dig som är anonym så är IB än kurs för elever som satsar högt och därför är det svårare att komma in. Det krävs att kunna en hel del engelska och om man planerar allt rätt så hinner man med vänner Och fritid! Förresten så är första året ett förberedelse år så det betyder att man har alla ämnen och slutet av sista terminen får man välja 6 ämnen som man kommer ha på engelska, de två sista åren! Tror jag iaf. Blev värsta romanen här ja :)

Svar: Åh äntligen någon som förstår haha.
Adriana Papac

#11 - - mohammedi's art etc:

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas om 2 dagar! IN och delta

#12 - - Anonym:

Jag går på borgar haha fast i natur :) tror nog att du kmr klara av IB! :)

Svar: haha ja annars blir det samhälle ekonomi :)
Adriana Papac

#13 - - Anonym:

Kan du snälla lägga ut en bild på hela tröjan och inte bara på detaljerna?:)

Upp