Dressing up

Jag har visst glömt bort att jag ha en blogg haha, lovar att jag ska bättra mig! Bilderna ovan är från i onsdags. Hade på mig mina vita jeans och en ny grå tröja från gina tricot. Älskar kombinationen grått och vitt! Jag har iallafall precis avklarat veckans troligtvis sista pass på gymmet. Imorgon är det redan fredag så det blir fredagsfika med Nicole i stan, längesen vi sågs! 
outfits, pictures on me | |
#1 - - Cenedra:

Hej, fin blogg du har! Kika gärna in min! :)

#2 - - Ellen:

Fina bilder! :D

#3 - - Emma:

Fin blogg!

#4 - - Emma Berglund:

Svar; Taack så mycket fina du!

#5 - - Emelie T:

Tack, detsamma till din fina blogg! :)

#6 - - Eva:

Fin blogg, trevlig helg på dig!

#7 - - Emelie Petersson:

Snygga kläder :-)

#8 - - Evelina:

fiint!!

Svar: Tack tack! :)
Adriana Papac

#9 - - Johanna - A dream as model ♥:

snygga plagg det verkar vara där :)

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#10 - - Sofia R:

Såå otroligt fin blogg ♡

Svar: Tack så mycket! :)
Adriana Papac

#11 - - Elsa:

Gud vilken fin blogg du har! :)

Svar: Tack fina du! :)
Adriana Papac

#12 - - ♥ Elsa ♥:

Jätte fin outfit! :D

Svar: tack!! :)
Adriana Papac

#13 - - Josefine Anerland:

Fin du är!

Svar: Tack så hemsk mycket! :)
Adriana Papac

#14 - - Malin:

Åh, vad du är fin!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Adriana Papac

#15 - - Petra :

Fin blogg, kolla gärna in min:)

Svar: Tack! absolut ska jag göra det! :)
Adriana Papac

#16 - - Charlotte Andersson:

Fin blogg och snygga bilder! :)

Svar: tack! :)
Adriana Papac

#17 - - Maja :):

Såå snygg!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Adriana Papac

Upp