Selfies

Idag har jag bokat biljetter till Stockholm så jag ska vara där i 5 dagar under höstlovet. Brukar ju vara där varje höstlov men jag var inte säker på att jag skulle åka denna gången eftersom jag somsagt inte ska slösa några pengar den närmsta tiden men det blir ändå roligare än att vara här även om det inte blir mycket shopping. Måste dock köpa en ny jacka snarast för att det är så sjukt kallt på morgonen. Tror det var typ 5 grader imorse, frös ihjäl! Vill så gärna ha en dunjacka från gant så den kommer nog stå höst upp på min önskelista inför min födelsedag som är 22a oktober. Nu ska jag iallafall plugga, läsa ett par sidor i boken snabba cash och se "stalkers" på tv innan det är dags att sova!
pictures on me | |
#1 - - Anonym:

Hur mycket typ "kraft" använder du på crossteainern? Typ 10?

Svar: Beror helt på hur trött jag är och om jag sprungit innan det. Men allt från 9 till 13 :)
Adriana Papac

Upp