Take me back

Igår var jag och fikade med Nicole igen och idag blev det fika med Linn och Monalisa och vi hade mycket att prata om, speciellt om den veckan jag inte var i skolan haha. Har börjat längta efter skolan så sjukt mycket, jag tycker att lov är det tråkigaste som finns när jag är i Sverige och inte på någon resa. Är helt deprimerad och trött på denna vinter och hade gjort allt för att få åka tillbaka till Florida. Vill typ dö när jag kollar tillbaka på bilderna och tänker på hur bra vi hade det men jag har redan börjat fundera på nästa resa. Nu ska jag iallfall försöka sova (är fortfarande jetlag även om det gått en hel vecka sen vi kom hem) för imorgon väntar jobb och middag med mina systrar eftersom min syster fyller 24 imorgon!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Kan du inte visa vad du har köpt? :)

Svar: Alltså jag orkar verkligen inte haha, det är så himla mycket :/
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vart får du inspiration till kläder, ditt rum och sånt? :)

Svar: Inspiration hittar jag lite överallt, mest på instagram och tumblr-bilder och från okända människor som jag går förbi på stan tex :)
Adriana Papac

#3 - - M:

Vad heter du på tumblr? :)

Svar: har ingen egen tumblr, kollar bara andras :)
Adriana Papac

#4 - - Anonym:

Vart förvarar du dina smycken? :)

Svar: På ett ljusfat från Ikea :)
Adriana Papac

#5 - - Anonym:

Blogga mer din blogg är superbra! Kan du inte börja skriva om träning och sånt?

Svar: Svar: Tack vad kul att du tycker det! Ska snart köpa en ny kamera och då ska jag börja blogga påriktigt :) när jag kommer igång med träningen på allvar igen så kan jag absolut dela med mig av det här på bloggen! Om du gillar att läsa om träning borde du kika in på bodyinstyle.se en av mina favoritbloggar! :)
Adriana Papac

#6 - - Anonym:

Hur många unika lösare brukar du ha nu när uppdateringen är så? :)

Svar: När jag inte uppdaterar så är det bara 70 haha..
Adriana Papac

#7 - - Anonym:

En liten konstig fråga, men om två veckor ska jag till London och jag har läst i blogg att du har varit i London , så kan du kanske tipsa om vad man inte får missa i shoppingväg ? Och hur var priserna typ ? Var det billigt där ? :-)

Svar: Vad kul att du ska dit, det är en jättefin stad! När det gäller shopping så är Oxford street och Bond street gatorna där alla affärer finns. Forever 21, new look, topshop, primark, victorias secret och sen om du tycker att barbour-jackorna är fina borde du kolla in barbours affär som ligger på picadilly circus för dom är mycket billigare än i Sverige, ångar själv att jag inte köpte en.. Och priserna är helt normala, vissa saker är billigare och andra saker dyrare :) hoppas du får en bra resa! :)
Adriana Papac

#8 - - Alice och Rebecka:

Ser härligt ut!

#9 - - Rebecka & Alice:

Gillar din blogg!
Kika gärna in på våran :)

#10 - - Elin:

Åh!:D

#11 - - Anonym:

Varför bloggar du inte?

Svar: Har inte haft lust att blogga den senaste tiden, men ska börja snart igen :)
Adriana Papac

#12 - - anonym:

du måste börja blogga

Upp