Autumn cravings

Här är lite av det som ska flytta in i min höstgarderob. Bootsen tycker jag är ren perfektion så dom ska jag köpa så fort jag är på emporia eller i stan. Jag har velat har nike air force ett tag nu och jag ångrar så mycket att jag la tillbaka dom på hyllan när jag såg dom i London för bara en 500-lapp. Jag behöver egentligen ingen ny jacka för jag har en som jag köpte i våras på zara som passar perfekt till hösten men jag vill så gärna ha en quiltad jacka också. Helst vill jag ha en från barbour och det är även en grej jag ångrar att jag inte köpte i London. Det finns en chans att jag och min syster åker till London igen på höstlovet och då ska jag köpa en barbour, det är dock ingenting som är säkert! Det känns faktiskt inte helt fel med höst med tanke på alla fina kläder och skor som kommer ut i butikerna.
fashion | |
#1 - - Maja & Maja:

Hej! Kika gärna in på vår blogg, vi bloggar om lite allt möjligt. Men just nu kan ni hänga med på våran Kroatien resa :) Ha det bra /M&M

#2 - - Silvia:

Vilken fin blogg. Kika in på min med :D

#3 - - Anonym:

har du hittat perfection tröjan nånstans ?? den är helt slut överallt :(

Svar: Nej jag hittar heller inte den..
Adriana Papac

Upp