Green tea & blueberries

Jag äter blåbär och dricker grönt te just nu och ska snart slå på en film på datorn. Jag tycker att grönt te är något av det äckligaste som finns att dricka men jag kämpar med att dricka det lite då och då för att det är så bra för ämnesomsättningen. Jag har snart avklarad min första nyttiga vecka och efter att ha gått ner 3 kilon i Kroatien ska jag fortsätta på det spåret och lagom till jul så har jag antagligen nått mitt mål! Jag var ute på en timmes powerwalk idag men jag är så sjukt nojjig och vågar inte ha musik i båda öronen ifall det skulle komma någon bakom mig så att jag inte hör och jag kollar om det är någon bakom mig typ 5 gånger på en minut haha. Förresten, om ni har tips på några bra balkan låtar får ni gärna skriva det här för jag har spelat sönder alla haha.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

shomy i vuki - mi amore
lidija bacic - vozacka dozvola
danijela martinovic - cappuchino
lana jurcevic - la la land
magazin - parada
mateo - Party

Svar: åh tack! ska lyssna nu :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vad tyckte du ? ;)

Svar: Den första är min favorit haha :)
Adriana Papac

Upp