Swedish summer

Igår var jag i stan med Nicole på kvällen och fikade och kollade runt i lite affärer. Jag hittade ett linne från hunkydory på rea som jag köpte. Finns dock inte så mycket fint i affärerna just nu men det kommer väl. Det var iallfall jätteskönt väder igår och det förvånar mig att det inte regnat en enda gång sen jag kom tillbaka, hoppas det fortsätter så. Jag älskar svensk sommar! Ikväll ska jag sova hos min mormor och morfar men dagen är inte planerad än så jag får se vad det blir, antagligen lunch med syster på cafe 2000 som jag saknat så mycket!
Allmänt | |
#1 - - Solin:

Härliga pics! :)

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#2 - - Anonym:

Vart är ditt linne ifrån? Det från bilden

Svar: Det är egentligen en klänning och jag köpte den på H&M förra sommaren.
Adriana Papac

#3 - - ebba:

Fin blogg du har och allt bra? :) Kika gärna in på min blogg

Svar: tack! ja, själv då? det ska jag absolut göra :)
Adriana Papac

Upp