NEW YEARS EVE

Gud vad tidsskillnaden har förstört min vardag sen jag kom hem från usa. I fredags när vi kom hem somnade jag halv 5 på morgonen för klockan var bara 11 i Florida då och dagen efter kom jag försent till jobbet såklart. Jobbade i söndags också och det var den värsta jobbdagen på länge, så mycket folk och alla var så irriterande. Igår var jag i stan med Nicole och kollade i affärer och sen fikade vi på pronto och sen kom även filip och satt där med oss i någon timme till. Nu ska jag snart börja göra mig iordning för ikväll, ska till nk med filip och nicole och äta middag och dricka en hel del drinkar haha. Ville bara skriva att jag har tyckt om detta året mycket, maj månad och sommaren är nog de galnaste delarna av året och året avslutades med en resa som var helt underbar. Jag hoppas och tror att 2014 kommer bli ännu bättre! Men god nytt år på er och hoppas att ni får en bra kväll!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vad är nk? :)

Svar: Nyårsfesten var där :)
Adriana Papac

Upp