Last day on this years vacation

Igår var det min sista dag på semestern för detta året och det känns helt sjukt att två månader gått så snabbt. Jag, Karro, Mimmi och Sandra gick till stranden i Dubrovnik på morgonen och det blåste ganska mycket så vågorna var helt galna! Flera meter höga. På slutet blev det till och med lite farligt för jag gjorde mig illa överallt när de starka vågorna drog ner mig under vattnet så jag slog i mig i stenarna men det var ändå riktigt kul. Det bästa var när jag var uppe och lämnade luftmadrassen så kollade min syster på mig från vattnet med ryggen vänd mot vågorna och då kom en 3 meter hög våg som åkte rakt över henne haha. Jag är iallafall glad över att min sista dag var riktigt rolig! Nu ska jag packa det sista och åka till flygplatsen med moster!
resor & minnen | |
Upp