boyfriend jeans

 
boyfriend jeans
 
Jag måste få tag på ett par liknande boyfriend jeans, så snyggt! Hade helst av allt matchat dom såhär! Klicka på bilden om ni vill se vart allt kommer ifrån.
fashion | |
#1 - - Kassy:

Hej! Det finns ett par boyfriend jeans inne på Cubus som är väldigt likt boyfriend brallorna på bilden ovan, så ett tips är att gå dit och kolla. Tror dem kostade 500kr :) kram

Svar: Tack för tipset! :)
Adriana Papac

#2 - - sara- tvåbarnsmamma:

Hej, nu har jag fixat en rabatt åt er som gillar gomdajuveler.se är du en av dom så tycker jag att du ska gå in på min blogg och kolla. Gillar du inte såna här kommentarer ber jag om ursäkt. :)

#3 - - sara- tvåbarnsmamma:

Hej, nu har jag fixat en rabatt åt er som gillar gomdajuveler.se är du en av dom så tycker jag att du ska gå in på min blogg och kolla. Gillar du inte såna här kommentarer ber jag om ursäkt. :)

#4 - - Anonym:

Jag har köpt en likadan asymmetrisk kjol som du har men jag vet inte riktigt hur jag ska matcha den.. Kan inte du göra ett inlägg om hur man kan matcha? :)

Svar: Absolut kan jag det! :)
Adriana Papac

#5 - - My stylediary :

Snygg outfit! ;)

http://mystylediary.blogg.se/

#6 - - Josefine:

Snyggt! :D

#7 - - gwen:

superfin blogg :)

#8 - - Sari:

Så snyggt, ja tack till allt! :-)

#9 - - Fashion Blogazine:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack! :)
Adriana Papac

#10 - - Johanna - A dream as model ♥:

så snyggt :D

Svar: tack :)
Adriana Papac

Upp