Weekend



Det gick ju väldigt bra med att börja blogga igen haha.. Nejmen för några dagar sen var jag så arg så jag tog sönder skärmen på min dator så nu funkar den inte och därför kan jag inte lägga in bilder från kameran men jag hoppas att den är fixad snart. I fredags var jag på vapiano med mina systrar och jag fick även med mig ett par skor från zara. Lördag var en perfekt vårdag, jag och Tea var i stan och fikade på starbucks uteservering, så underbart. Sen var det dags för kvällspass på jobbet med Anna och det var den sjukaste kvällen jag varit med om sen jag började för 6 månader sen. Har aldrig tagit så många beställningar, vår chef räddade oss i sista sekund när det blev kaos. Söndagspasset var lungt och skönt dock. Och idag har jag kört ett pass på gymmet med Filip. Längesen vi tränade tillsammans, skönt att ha börjat träna igen iallafall!
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Kan du göra makeup tutorial? :)

Svar: Ja vi får se om jag lyckas få till en bra haha :(
Adriana Papac

Upp